Tato společnost je naším stálým zákazníkem. Dodáváme vybavení do různých poboček napříč Českou republikou např. Prahy, Plzně, Hradce Králové, Ostravy. Na uvedených fotografiích vidíte vstupní halu v Hradci Králové, která je vybavena vestavěnými skříněmi, které slouží k archivování různých dokumentů. Dále jsme zde vybavovali pracovnu ředitele pobočky, zasedací místnosti, kanceláře. Pracovna ředitele byla vybavena pracovním stolem s jednací částí, konferenčními židlemi, skříněmi. Součástí zasedacích místností byly jednací stoly různých velikostí, konferenční židle, konferenční křesílka. Kanceláře byly vybaveny pracovními stoly na míru, kancelářskými židlemi, vestavěnými skříněmi, policemi, kontejnery.
Materiál: Do ředitelny a zasedacích místností se dodával nábytek vyráběný z dýhy - dub mořený na ořech. Kancelářský nábytek v jednotlivých kancelářích byl vyroben z bíleho lamina s červenými doplňky, tak aby byl zachován design firmy.
Mám zájem o podobné řešení